معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

چت‌باتی که مثل آبراهام لینکلن حرف می‌زند! | متا ۳۰ شخصیت‌ دیجیتالی به اینستاگرام اضافه می‌کند

  • کد خبر: ۱۷۷۲۷۱
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
چت‌باتی که مثل آبراهام لینکلن حرف می‌زند! | متا ۳۰ شخصیت‌ دیجیتالی به اینستاگرام اضافه می‌کند
متا قرار است در ماه آینده‌ میلادی شخصیت‌هایی دیجیتالی (پرسونا) به فیسبوک و اینستاگرام اضافه کند که قدرت هوش مصنوعی این شرکت را به رخ رقبا بکشد.

به گزارش شهرآرانیوز، متا ماه آینده‌ میلادی شخصیت‌هایی دیجیتالی (پرسونا) را که بر پایه‌ هوش مصنوعی توسعه داده شده‌اند به سرویس‌هایی مثل فیسبوک و اینستاگرام اضافه می‌کند. کاربران به‌لطف پرسونا می‌توانند به راهکار جدیدی برای جست‌و‌جو، دریافت پست‌های پیشنهادی و تعامل با سرویس‌های متا دسترسی پیدا کنند.

منابع آگاه گفته‌اند چت‌بات‌های موردبحث ممکن است با شخصیت‌های متمایز ارائه شوند؛ برای نمونه یکی از این شخصیت‌ها صرفا روی پیشنهاد سفر تمرکز دارد و استایلش مثل افراد موج‌سوار است؛ چت‌باتی دیگر همچون آبراهام لینکلن صحبت می‌کند.

انتشار عمومی پرسونا به متا کمک می‌کند که در دو حوزه وارد رقابت جدی شود: از یک طرف چت‌بات‌های داخلی می‌توانند باعث افزایش تعامل با سرویس‌هایی مثل فیسبوک و اینستاگرام شوند، خصوصا در شرایطی که محبوبیت تیک‌تاک همچنان ادامه دارد و این شبکه‌ اجتماعی جایگاه پلتفرم‌های متا را به خطر انداخته است؛ از طرف دیگر، پرسونا‌ها می‌توانند به همه نشان دهند که متا در رقابت با شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و گوگل و OpenAI چه توانایی‌هایی در حوزه‌ هوش مصنوعی دارد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، پیشتر تأیید کرده بود که «شخصیت‌های دیجیتالی هوش مصنوعی» به محصولات این شرکت اضافه می‌شوند. او اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کرد متا گروه جدیدی با تمرکز بر هوش مصنوعیِ مولد تشکیل داده است. زاکربرگ در آن زمان گفت: «در حال آزمایش تجربه‌هایی با متن (نظیر چت در واتساپ و مسنجر)، عکس (نظیر ساخت فیلتر اینستاگرام و فرمت تبلیغاتی) و ویدیو و تجربه‌های چندحالته هستیم.»

یک افشاگر در شبکه‌ اجتماعی ایکس مدتی پیش گفت در کد منبع اینستاگرام قابلیتی تحت عنوان «چت با هوش مصنوعی» پیدا کرده است که می‌تواند سؤالات را پاسخ دهد و در قالب ۳۰ شخصیت مختلف هوش مصنوعی با شما سخن بگوید. این افشاگر گفت که احتمالا چت‌بات‌های موردبحث به کاربران برای نوشتن پیام کمک می‌کنند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->